Feeds RSS
Feeds RSS

2011. december 5., hétfő

Sokat dolgoztam, avagy jegyzet magamnak, hogy mi is van... 1. rész


Persze én is olyan vagyok mint a legtöbb moly, jelentkezek mindenféle kihívásra nagy bőszen.
Csak aztán tudjam észben tartani őket. Íme, majd ez a lista segíteni fog:

Amivel már készen vagyok:
- Olvassunk novellát kihívás: Kingtől a Dolan és a cadillac-et olvastam, értékeltem, elküldtem, várom, hogy zöldüljek és már kapom is a plecsnit :)
- a Pöttyös az igazi kihívásra olvastam pöttyös könyvet, zöldültem, van plecsnim is
- a 2011 - az Anna Karenina Éve kihívás is pipálva
- a Rejtő Jenő évadj Uram! kihíváson is jeleskedtem
- az Éjjeli lámpa kihíváson Polcz Alaine-től kellett olvasni, a Főzzünk örömmel c. könyvét választottam, nagyon jól téve
- a BOOVIE kihívás keretében elolvastam a Sült zöld paradicsomot, majd megnéztem a könyvből készült filmet, kaptam is érte plecsnit
- olvastam e-könyvet
- és azt amit akartam
- a Franciázzunk kihívásra elolvastam egy (mily meglepő!) francia kisregényt, amely mellesleg Goncourt díjat is nyert 1974-ben
- növeltem a könyvtárak forgalmát, mert elolvastam több, mint 6 könyvtári könyvet és ezért is kaptam szép kis plecsnit
- gyűjtöttem boldogságról szóló idézeteket
- olvastam amerikai írók műveit
- és csatlakoztam az Anonim Túlvállat Molyok Közösségéhez, naná hogy :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése